almafoto.blogg.se

Förr eller senare exploderar jag

Förr eller senare exploderar jag är den svenska versionen av John Green´s The fault in our stars. Innan jag köpte boken hade jag hört såååå mycket bra om den boken! Några av mina kompisar hade läst den och sa att den var superbra. Så jag hade väl rätt höga förväntningar på boken men den toppade alla de förväntningarna! Den var verkligen HUR BRA SOM HESLT! Ska inte avslöja något ur den ifall nån av er vill/ska läsa den (vilket jag tycker egentligen alla ska göra) men kan bara säga att jag log, jag skrattade och jag grät när jag läste den. John Green skriver på ett sånt otroligt bra sätt och man blir verkligen berörd av det han skriver. The fault in our star ska även bli film och längtar sååå! Ett stooort tips och tycker nästan alla ska läsa den!!
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback