almafoto.blogg.se

Friday

De senaste dagarna har det inte blivit nån bloggning för att jag haft annat att tänka på så orkade/hann inte riktigt blogga. Menmen.. Fredag idag, såå skönt! Varit så otroligt trött denna veckan så kände verkligen att jag behövde lite helg nu! I skolan idag var det väl inget märkvärdigt, en helt vanlig fredag helt enkelt! Men däremot fyllde min lilla lillsyrra 12 år så imorse gick vi upp tidigt o sjöng för henne, och nu på em. kom mammas släkt hit för att fira henne och imorgon kommer pappas släkt (hann inte föra över bilderna från det idag får se ifall de kommer upp några imorrn elr inte..) så det var väldigt kul och mysigt och förhoppningsvis blir det så imorrn också haha! Nu ikväll ska jag nog ta och lägga mig rätt tidigt så jag får riktigt med sömn! Godnatt sötisar!
Härliga bilder på Lina o på Lina o mig! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback