almafoto.blogg.se

Nivea sensitive day cream

Använt denna dagkrämen ifrån Nivea ett tag nu och tycker den är riktigt bra! Jag har rätt känslig hud och den blir väldigt lätt torr men nu när jag använt denna har jag inte blivit lika torr lika lätt utan den återfuktar riktigt bra! Jag har oftast rätt så röda kinder (alltså inte så som när man är typ riktigt andfådd men tror ni fattar?) och denna krämen ska då även förhindra rödhet i ansiktet, vet inte säkert ifall jag sett någon väldigt stor skillnad på det nu men  kanske måste använda den ett lite längre tag för att se skillnad på det.. Sen ett stort plus är ju att det är spf15 i den med vilket jag verkligen behöver i mitt ansikte då jag jäättelätt blir väldigt röd i ansiktet.. Men allmänt en bra dagkräm som fungerar iaf för mig!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback