almafoto.blogg.se

Påskmiddag

Sista påsklovsdagen idag.. Fy vad påsklovet har gått fort! Tycker inte ni det också?! Men tycker det har varit en riktigt bra "sista lediga dag" idag iaf! Började med att ligga och monna mig vääldigt länge (kanske lite för länge hehe..), åt frukost, tog sen en snabb (snabb o snabb men..) dusch, gjorde mig iordning och sen åkte vi iväg till mormor o morfar för påskmiddag. Kusinerna kom också och det var hur mysigt som helst och med supergod mat! Kom nyss hem och är riktigt trött nu och aningen ont i huvet efter att busat och hållt på med kusinerna men så värt det ändå! Ikväll ska (måste) jag lägga mig tidigt så jag orkar gå upp imorgon, just nu känns det omöjligt att jag kommer up vid 6.. Hej svejs!
Slänger in en bild på lite påskliljor bara för att jag tycker de är så fina och färgglada





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback