almafoto.blogg.se

Ullared!

Så, steg upp som vanlig tid som en skoldag för att bara klä på sig och sen fara iväg! Åkte alltså till Ullared idag nu with ma little familj! Är (redan) påväg hem vilket känns ändå rätt skönt! Skulle nog säga att det var rätt mycket folk där ändå, eller i början var det la inte såå mycket men det fyllde ju på massa hela tiden.. Men lyckades faktiskt INTE spräcka min budget (vilket jag lyckas med varje annan gång..) vilket också känns skönt! Fick med mig ändå saker som jag behövde tycker jag så inte så mycket "skräp" som jag ofta annars får med mig hehe.. Gick även till skobutiken efteråt för att leta efter skor till min konfa och hittade ett par efter väldigt mycket beslutsångest! (bilder kommer upp om ni vill) Så jaa, det är vad jag har gjort idag än så länge! En väldigt bra start på påsklovet enligt mig! 
Min (väldigt) goda räkmacka och muffins jag tog när vi fikade (måste bara berömma dom för tycker det är riktigt bra, jag har ju gluten och det finns båda glutenfria mackor, muffins m.m som är riktigt bra enligt mig då andra ställen oftast inte har sådär jättemycket att välja på ifall man har gluten!)





MATILDA
04 April, kl. 20:08 | Blogg; http://matildays.forme.se

gott =)

Svar: Ja verkligen!:)
Alma Sandin

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback