almafoto.blogg.se

Fredag igen

Igår gjorde jag inte sådär jättemycket, var på gymmet (vilket jag verkligen känner av idag så härligt!), kollade klart på en film, åt..inte så mycket mer. Idag vet jag inte vad som händer, har inte riktigt nåt planerat så tror jag inte! Men Let's dance börjar ju ikväll och vi brukar kolla på det så tror det blir det iaf;) Men att det redan är fredag igen hörrni liksom!? Veckorna bara rullar på nästan känns det som! Jag har en vecka kvar i skolan sedan åker vi på våran skidsemester (ni förstår inte hur mycket jag längtar!!!) vi är där i en vecka och efter det är det inte långt tills våran prao o sen är det nästan påsklov ju! Och efter påsklovet är det väl bara 7-8 veckor eller vad det är till sommarlovet! Hur härligt låter inte det liksom?! 







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback