almafoto.blogg.se

De senaste dagarna

De här senaste dagarna har jag nästan haft fullt upp. Har i princip varit att jag vaknat och sen direkt iväg, sen när man kommer hem så stupar man rätt ner i sin säng. Fast kul har jag ändå haft måste jag säga!
I lördags: Då kom några kompisar till familjen hit och åt och hade det mysit. Spelade lite spel, kollade på gamla kort (åh vad kul det är!) och som sagt åt väldigt god mat! 
Igår: Då åkte vi och en annan familj till en familj som också är kompisar till familjen (haha vad mycket "familj" det blev nu) som bor en bit bort. Med dom åt vi också mycket god mat, vi bowlade, spelade även lite spel med dom och hade det väldigt trevligt!
Idag: Så åkte vi och mina kusiner och träffade på några sysslingar tror jag det blir och deras familjer. Hade det som de andra dagarna väldigt trevligt och mysigt! Så kul att träffa dom eftersom vi inte träffas alls ofta! 
Nu: Just nu så ska jag o min familj spela lite yatzy (spelat det vääldigt mycket det senast nu) och bara mysa. Jag ska även försöka lägga mig lite tidigare ikväll så man kommer in lite i sin vardagsrytm nu när skolan börjar på onsdag! 
Jag och min lilla plutt❤
Bild från ett av de kalas jag hade när jag var liten. Gud vad söta alla var!

Två av de bilderna jag hittade när vi kollade igenom gamla album





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback