almafoto.blogg.se

Konfirmation & långhelg

Förlåt för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna men har verkligen haft fullt upp!
Har iaf haft en UNDERBAR långhelg med maaaassa kompisar, väldigt mycket skratt och trams, övernattning hos mormor & morfar, mys med småkusinerna, ännu mer häng med kompisar och sist men inte minst hade jag min konfirmation igår! Fy sjutton vad jag var nervös kan man säga!! Men allting gick väldigt bra tycker jag! Det jag var mest nervösast över var väl mitt solo men det gick la bra det med haha! Men det känns väldigt konstigt nu att allt är över liksom.. Att ett år med detta och med doma redan har gått, går inte att tänka sig! Men enligt mig har jag haft det jättekul under året och skulle gärna gjort om det haha!
 
Några bilder från konfirmationen!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback