almafoto.blogg.se

ONE DIRECTION & sthlm

 


 
// Jag och Julia köande på fredagen // Litet collage med några bilder från konserten // Frozen yogurt i Stockholm //

Alltså H-E-R-R-E-G-U-D!! Går inte att beskriva denna helgen mer än så, särskilt fredagen! I torsdags åkte ju jag, min mamma, min kompis Julia och hennes mamma upp till Stockholm, där den natten bodde vi på hotell i kungens kurva och sen på fredagen begav vi oss till friends arena på monnen för att stå o köa till one direction konserten som var på kvällen. Jag och Julia hade ståplatser på främre sektion blue och SHIIIITT vad nära vi kom!!! Alltså verkligen helt sjukt och kan fortfarande inte fatta att vi var verkligen sååå nära dom, alltså vi var näästan längst framme vid scenen! Iaf konserten var verkligen helt MAGISK och helt totalt oförglömlig!!
Vi sov även den natten på hotell i stockholm tills lördagen, och på lördagen begav vi oss sen för att shoppa! Fick med mig några saker hem som jag tänkte visa i ett annat inlägg så kika in här snart igen! Men i alla fall, hade en helt super toppen start på mitt sommarlov och får hoppas resten av sommarlovet fortsätter så här bra!! Kram på er!





Isabelle
06 June, kl. 20:44 | Blogg; http://bells.blo.gg

Låter så roligt, skulle så gärna ha gått på den där konserten!

Svar: Jaa det var verkligen jätteroligt och sååå värt det!
Alma Sandin

Anonym
06 June, kl. 19:27 | Blogg;

Galna kötjejer!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback