almafoto.blogg.se

Superhärlig dag!

Åh vilken härlig dag det varit idag!! Knappt nåt alls i skolan, AMAZING väder och snart sommarlov! Var så varmt här så tog mitt första dopp för i år idag faktiskt! Var rätt skönt att svalka sig lite i hettan hehe..;) Imorgon blir det ingen skola för mig då jag är med i festkommitén på min skola och niorna har sin avslutningsfest imorgon så då ska vi, 2 åttor ifrån varje klass, hjälpa till där med att servera, laga mat, duka osv. + att vi ska "uppträda" lite med.. Fy kommer bli så kul fast samtidigt så pinsamt att stå där o dansa inför alla nior! Men blir nog förhoppningsvis mest bara kul, man får la bjussa lite på sig själv haha!;) Men så imorgon blir det nog knappt nån tid för bloggning.. Får se ifall jag kanske hinner slänga in något snabbt ifrån mobilen men de får vi se! Kraam

Hemmagjord slush som jag gjorde och åt i solen idag, hur gott som helst! Och jätteenkelt att göra så kan skriva ett inlägg hur jag gjorde den om ni vill?!:)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback