almafoto.blogg.se

Bekännelser

-Jag är och har aldrig varit särskilt förtjust i pannkakor
-Jag sätter alltid på flera alarm ist för att sätta på znooz
-Glee är vad jag just nu är liiite (elr mycket) beroende av hehe
-Jag har alltid velat ha en tvilling
-Jag tycker åska är jättemysigt när strömmen går och man får tända massa ljus osv, fast ibland ifall det åskar väldigt mycket o man är ute o tex kör bil elr nåt då är de ju iofs lite läskigt men har aldrig direkt varit sådär jätterädd för åska faktiskt 
- Jag älskar att sjunga och tar faktiskt sånglektioner
- Jag har väldigt svårt att slänga saker, jag är en liten hamster haha!
- Jag ÄLSKAR inredning och att inreda, åhhh längtar redan tills jag får flytta hemifrån till en egen lägenheten då jag får bestämma helt själv hur jag vill ha det osv
- Jag gillar verkligen att ha allting i ordning och hatar att ha tex mitt rum stökigt







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback