almafoto.blogg.se

Hemmaaaaa

Så, kom då hem igår.. Var verkligen helt totalt slut så de första jag gjorde var att stupa rakt i säng o sov en stund haha! Fast fick inte sova så länge då jag skulle iväg till kören för att sjunga i kyrkan vilket gick vääldigt bra (not), blev jättehes och fick ont i halsen påväg hem från Polen så fick stå o mima på endel låtar men de gick la helt okey ändå höhö.. Idag gick jag ung bara två lektioner i skolan sen åkte jag hem för mådde inte så bra så legat i sängen mestadelen av resten av dagen. Ska försöka få en ordentlig sömn inatt o förhoppningsvis pigga på mig lite så jag kan gå till skolan imorgon! (Inte hunnit överföra alla bilder från resan än men så snart jag har tid så ska jag fixa det så håll utkik efter dom!) 
Glass på Polens gator från i lördags! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback