almafoto.blogg.se

Konfaresa till Polen - Lördag (&söndag)

 
 
På lördagen började jag med att sjunga och gratta Filla som fyllde 15 då, graaattis igen!! Sen efter vi ätit åkte vi till koncentrationslägret i Stutthof (tog massa bilder där men tog inte med så många nu i bloggen ifall någon är lite känslig för sånt eller så plus det hade blivit väääldigt mycket bilder då hhehe..) och jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det, många frågar "Hur var det?" och vet inte riktigt vad man ska svara.. Det är ju hur hemskt och fruktansvärt som HELST men på ett sätt är det ju "coolt" och "kul" (kommer inte på något annat ord..) att man varit o sett det liksom.. Hoppas ni förstår vad jag menar iaf! Men efter att vi var färdiga där åkte vi till en kyrka/kloster och träffade en munk som berättade lite om hur det var att vara munk osv.. Sen åkte vi till typ "stan" och gick runt lite, vi köpte bl.a. glass, som var hur GOD SOM HELST!!! (och jättecool med halva vanilj, halva choklad!) Sen var det bara att säga hejdå till Polen och sen hoppa på båten och åka iväg! Som tur var gungade det inte lika natten så då kunde jag iaf sova lite haha. Men på söndagen gick vi bara i en kyrka på monnen i Karlskrona sen var det bara bussresan hem! Vill tacka alla som gjorde denna resan helt underbara och hade verklige superkul!! Ett minne för livet helt klart!
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback