almafoto.blogg.se

Marknad & konfirmation

Började idag med att gå upp nästan som vanlig tid som på skoldagar eftersom det var marknad här idag och min klass skulle ha ett stånd där så vi var tvungna att komma tidigt och fixa iordning allting oså.. På hela förmiddagen stod jag där vid vårat stånd o sålde lotter och gick runt lite och kollade på allt annat som fanns där också. Sen vid 12 - 13 nån gång så gick jag hem för att fixa iordning mig för att sedan dra iväg på konfirmation! Så då var jag på det och sen var vi ju även bjudna hem till min kompis där så där var vi ju sen resten av eftermiddagen! Kom nyss hem och snart ska vi äta grillat, mums! Sen blir det nog sängen rätt tidigt för är verkligen hur trött som helst efter idag! Hoppas ni också fått en underbar lördag med mycket härliga saker att göra!
Vem kan gå ifrån marknad utan att köpa marknadsgodis lixom? 

Lite av den supersmarriga plankan som det var som mat hemma hos Emmy
Superfina EmmyPemmy och lilla jag! 







Veronica
05 May, kl. 21:54 | Blogg; http://wallgrenveronica.blogg.se

Vad gott!

Kitty B.
05 May, kl. 21:57 | Blogg; http://cherrychonk.blogg.se

Hejsan!
Titta gärna in på www.mewana.se om du är intresserad av fina smycken, mobilskal (iPhone 4 & 5, Galaxy S3 & S4), klockor och unika kläder till låga priser.
Vi säljer även kläder m.m till förmån för WSPA's arbete.

Välkommen in & kika! (:

GoForFit
05 May, kl. 22:53 | Blogg; http://goforfit.se

Men så gott!! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback