almafoto.blogg.se

Regn, regn, regn och åska

Fy! Det fortsätter bara att hälla ner ifrån himlen! Kommer faktiskt inte ihåg senast det regnat såhär mycket här! Plus att jag tror att det börjat åska lite, det mullrar iaf rätt rejält haha, men det är nästan bara lite mysigt. Men tycker ändå att det gärna räcker med regn nu och att vi istället kan få lite mera vårsol, eller vad säger ni?! Menmen i alla fall.. Efter skolan idag gick jag och övade sången med några andra då vi ska sjunga upp om en vecka.! Sen kom jag hem, åt, fixade lite och nu sitter jag på mitt rum med min dator, lyssnar på musik samtidigt som jag kollar ut på pissregnet och ifall jag ska se någon blixt haha! Ska även försöka plugga lite till vårat SO-prov tills på onsdag men blir alltid att jag sitter med det i sista sekund dagen innan, måste verkligen förbättra mig på det! Jaa, så mycket mer var det väl inte med min måndag tror jag inte, väldigt lugn dag idag ändå vilket är väldigt skönt! Kram på er finisar!
Slänger in en väldigt somrig bild här nu när det är sånt pissväder ute!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback